Regulamin sklepu internetowego www.filipzawadka.pl
§ 1. Postanowienia ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem www.filipzawadka.pl (zwany dalej „Sklepem”) prowadzony jest przez firmę PELIPE FILIP ZAWADKA z siedzibą w Warszawie (02-958) przy ul. Stanisława Kostki-Potockiego 3/1, NIP: 9512491690, REGON: 384562223, adres e-mail: [TU WSTAW SWÓJ ADRES E-MAIL, np. kontakt@filipzawadka.pl] (zwaną dalej „Sprzedawcą”).
Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, w tym zasady zawierania umów sprzedaży Produktów i Usług.
Każdy Klient dokonujący zakupu w Sklepie jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacji.
§ 2. Definicje
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie.
Produkt Cyfrowy – treści cyfrowe niezapisane na nośniku materialnym, które Klient może nabyć za pośrednictwem Sklepu, takie jak e-booki, plany treningowe w formacie PDF, kursy wideo online itp.
Usługa / Warsztaty – usługa stacjonarna (np. warsztaty gimnastyczne) lub online, organizowana przez Sprzedawcę w określonym terminie i miejscu, na którą Klient może nabyć prawo uczestnictwa za pośrednictwem Sklepu.
Umowa Sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem jest zakup Produktu Cyfrowego lub Usługi.
§ 3. Składanie i realizacja zamówień
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie prawdziwych danych Klienta oraz akceptacja niniejszego Regulaminu.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie jego złożenia, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.
Realizacja Produktu Cyfrowego: Dostarczenie Produktu Cyfrowego następuje poprzez wysłanie na adres e-mail Klienta linku do pobrania treści lub danych dostępowych w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zaksięgowania płatności.
Realizacja Usługi/Warsztatów: Potwierdzenie rezerwacji miejsca na Warsztatach wysyłane jest na adres e-mail Klienta. Szczegółowe informacje organizacyjne dotyczące Usługi zostaną przesłane w osobnym komunikacie przed terminem jej realizacji.
§ 4. Ceny i metody płatności
Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT, jeśli ma zastosowanie) i są wyrażone w złotych polskich (PLN).
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania nowych produktów oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068 (operator serwisu Przelewy24).
Dostępne formy płatności (np. szybki przelew, BLIK, karta płatnicza) są określone i udostępniane w trakcie składania zamówienia za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
§ 5. Płatności cykliczne (subskrypcje)
Usługa programowania treningowego online (suplementacyjnego lub pełnego) świadczona jest w modelu subskrypcyjnym, co oznacza cykliczne pobieranie opłaty za jej kontynuację.
Opłata za subskrypcję jest pobierana automatycznie co 30 dni od daty aktywacji usługi.
Płatności cykliczne realizowane są za pośrednictwem operatora płatności internetowych Przelewy24 (PayPro S.A.). Klient, akceptując regulamin i wybierając tę formę płatności, wyraża zgodę na obciążanie jego karty płatniczej lub innego powiązanego z systemem płatniczym konta, na podstawie autoryzacji udzielonej podczas pierwszej transakcji.
Cena usługi w ramach subskrypcji jest stała i podana w momencie jej aktywacji. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w przyszłości, o czym poinformuje Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem na adres e-mail podany przy rejestracji. Klient ma prawo do rezygnacji z subskrypcji przed wejściem w życie nowej ceny.
Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji. Rezygnacja jest możliwa poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres trener@filipzawadka.pl lub w inny sposób opisany w panelu klienta. Rezygnacja wchodzi w życie z końcem bieżącego 30-dniowego okresu rozliczeniowego. Po rezygnacji Klient nie zostanie obciążony kolejną opłatą, a dostęp do usługi zostanie wyłączony po upływie opłaconego okresu.
W przypadku nieudanej próby pobrania płatności (np. z powodu braku środków na koncie, wygaśnięcia karty), system Przelewy24 podejmie ponowne próby autoryzacji. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania świadczenia usługi do momentu uregulowania zaległej płatności.
§ 6. Reklamacje
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkty i Usługi wolne od wad.
W przypadku stwierdzenia wady Produktu Cyfrowego (np. plik jest uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z opisem) lub nienależytego wykonania Usługi, Klient ma prawo złożyć reklamację.
Reklamację należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy: trener@filipzawadka.pl
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy zawrzeć: imię i nazwisko, numer zamówienia oraz dokładny opis przyczyny reklamacji.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformowania Klienta o sposobie jej rozwiązania.
§ 7. Prawo odstąpienia od umowy i zasady rezygnacji z warsztatów
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
UWAGA – WYJĄTEK DOTYCZĄCY PRODUKTÓW CYFROWYCH: Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Składając zamówienie na Produkt Cyfrowy i dokonując płatności, Klient wyraża zgodę na natychmiastowe dostarczenie treści i przyjmuje do wiadomości, że w ten sposób traci prawo do odstąpienia od umowy.
Odstąpienie od umowy dot. Usługi (Warsztatów): Klient ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie Usługi bez podania przyczyny w terminie 14 dni od jej zawarcia. Aby odstąpić od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą elektroniczną). Jeśli Klient odstąpi od umowy, Sprzedawca zwraca mu wszystkie otrzymane płatności. Prawo to nie przysługuje, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta.
Niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, Klient ma prawo do rezygnacji z udziału w Warsztatach na następujących, szczegółowych zasadach: a. W przypadku zgłoszenia rezygnacji na więcej niż 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia Warsztatów, Klientowi przysługuje zwrot 100% wpłaconej kwoty. b. W przypadku zgłoszenia rezygnacji w terminie 7 dni lub krótszym przed planowanym terminem rozpoczęcia Warsztatów, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. Klient ma jednak prawo do wykorzystania wpłaconych środków na inne, dowolnie wybrane Warsztaty organizowane przez Sprzedawcę w ciągu 12 miesięcy od daty pierwotnego wydarzenia. c. W sytuacji opisanej w pkt. 4b, jeżeli cena nowo wybranych Warsztatów jest wyższa od pierwotnie wpłaconej kwoty, Klient zobowiązany jest do dopłaty różnicy. Jeżeli cena jest niższa, Sprzedawca zwróci Klientowi powstałą nadwyżkę. d. Zamiar rezygnacji lub chęć przeniesienia środków należy zgłosić drogą mailową na adres e-mail Sprzedawcy.
§ 8. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, a także w celach marketingowych, jeśli Klient wyraził na to osobną zgodę. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
§ 9. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu.
Wszelkie spory wynikające z Umów Sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie, a w przypadku braku porozumienia – przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. W przypadku Klientów będących konsumentami, właściwość sądu określają przepisy ogólne.